90-luvun dieseleiden 200Tdi:n ja 300Tdi:n kannentiivisteet olivat alunperin massatiivisteitä. Myöhemmin nämä on korvattu monikerros-levytiivisteiksi, joita on edelleen eri paksuuksia puristussuhteen säätämiseksi kohdalleen. Eri paksuudet on erotettu toisistaan reikämerkkauksilla :
- LVB500200 - 1 reikä
- LVB500210 - 2 reikää
- LVB500220 - 3 reikää
- LVB500230 - 0 reikää
Edelliseen tiivisteversioon verrattuna tulee yksi hiukan yllättävä ongelma. Peltinen tiiviste tulee hiukan lohkon ja kannen ulkopuolelle ja se nirhaa reiän lämppärin kennolle menevään letkuun:
Jos letku ehtii vaurioitua ja sen joutuu vaihtamaan kannattaa uusi letku suojata vaikka vanhasta leikatulla palalla:
Jos joutuu tekemään kansiremontin kannattaa leikata tiivisteen kulmasta sen verran pois, ettei tiiviste tule ulos lohkon/kannen rajasta.