P38 -95, Brittihuumoria

Juttua omasta auto/korjaus projekteista !
Story about your own car projects !

Valvoja: Mericsson

Jasu
Viestit: 426
Liittynyt: 13 Elo 2016, 23:52

Re: P38 -95, Brittihuumoria

Viesti Kirjoittaja Jasu » 04 Helmi 2019, 20:42

Eihän sitä malttanut olla menemättä tutkimaan...

Kuva
Venat pois. Jännä tuommonen tumma alue imukanavassa, ja aivan kuin olisi imunen vähän vuotanut..?

Kuva
Entäs tuo vesi/glykolihelmi venttiilinohjarin juuressa? Ja joo, tuo ohjari on noussut muutaman millin ylöspäin...

Kuva
Mitäs tuo glykoli tuolla venttiilien varsilla tekee? Ongelmapytyssä imuventtiilin lautasessakin kuin olisi kiinni palanutta röppöä. Venttiilien lautasetkin vähän toisenväriset verrattuna viereisen pytyn venttiileihin...

No, toinen kansi tilalle, vielä pitää varmistaa oliko tässä venyvät pultit eli pääseekö tilaamaan uudet noiden hetken asennettuna olleiden tilalle. Tai ne vaarnat, vähentäisi stressiä momenttia hakiessa...

Edith: Lukihan se tuolla moottorimanuaalissa, että uusilla kannenpulteilla kasataan. Ei siis huomenna niputeta, vaan tilataan osia... :oops:
Range Rover Classic -76 "ikuinen kakkoskäyttöautoprojekti"
Range Rover P38 -95 "pikkuprojekti"
Sekä puolenkymmentä Sitikkaa

Avatar
series3kalle
Viestit: 1653
Liittynyt: 09 Touko 2008, 10:29

Re: P38 -95, Brittihuumoria

Viesti Kirjoittaja series3kalle » 05 Helmi 2019, 18:18

Kyä syä miestä kun on rojekti levällään, into päällä ja sit huomaa et osien tilailuks menee...
Mullakin kampiakselin pikku kiilasta/värinänvaimentimesta alkoi. Jakopäärempaan proggis levis, ja just kun luulin et pääsee niputtamaan ni vielä lähti jakajappumppu huoltoon... :mrgreen:

Mikä ihmeen järki on venyvissä pulteissa muuten? Näin maalaisjärjellä aatellen ei mitään? :shock:
Ser 2 88" STW Bensa -61 "Redína"
Ser 3 109" van -76 200(t)di "Rubína"
Ser 3 88" -74 200(t)di "Rufína"

Jasu
Viestit: 426
Liittynyt: 13 Elo 2016, 23:52

Re: P38 -95, Brittihuumoria

Viesti Kirjoittaja Jasu » 05 Helmi 2019, 18:37

series3kalle kirjoitti:
05 Helmi 2019, 18:18
Kyä syä miestä kun on rojekti levällään, into päällä ja sit huomaa et osien tilailuks menee...
Kuva
Onneksi hätä ei ole, ettäkö tekeminen loppuisi. Jos noita osia odotellessa punoisi välillä tuotakin, keväällä tulee 50 vuotta ensirekisteröinnistä, vähän yli neljästuhannes valmistunut, sittemmin hitusen muokatulla tekniikalla uudelleenkilvitetty... Ruisku "isolohkokoneen" kaveriksi, voimansiirto myös takapyöriin, remmiahdinkin kävi tahtia antamassa yms kivaa...

Tässä päivän mittaan on semmoinen ajatus syöpynyt kallon sisälle, että pitää väsätä vesikanaville tulpat, ja kokeilla paineilmalla mistä se kansi vuotaa. Sen verran uteliaisuutta löytyy että pitää vuotopaikka varmistaa...
Range Rover Classic -76 "ikuinen kakkoskäyttöautoprojekti"
Range Rover P38 -95 "pikkuprojekti"
Sekä puolenkymmentä Sitikkaa

Avatar
rami-mli
Viestit: 1555
Liittynyt: 27 Loka 2011, 12:51

Re: P38 -95, Brittihuumoria

Viesti Kirjoittaja rami-mli » 05 Helmi 2019, 22:17

Jasu kirjoitti:
05 Helmi 2019, 18:37
series3kalle kirjoitti:
05 Helmi 2019, 18:18
Kyä syä miestä kun on rojekti levällään, into päällä ja sit huomaa et osien tilailuks menee...
Kuva
Onneksi hätä ei ole, ettäkö tekeminen loppuisi. Jos noita osia odotellessa punoisi välillä tuotakin, keväällä tulee 50 vuotta ensirekisteröinnistä, vähän yli neljästuhannes valmistunut, sittemmin hitusen muokatulla tekniikalla uudelleenkilvitetty... Ruisku "isolohkokoneen" kaveriksi, voimansiirto myös takapyöriin, remmiahdinkin kävi tahtia antamassa yms kivaa...

Tässä päivän mittaan on semmoinen ajatus syöpynyt kallon sisälle, että pitää väsätä vesikanaville tulpat, ja kokeilla paineilmalla mistä se kansi vuotaa. Sen verran uteliaisuutta löytyy että pitää vuotopaikka varmistaa...
Eihän tämä sitikka käynyt viime kesänä mikkelin visulahdessa vai olikohan kyseessä joku saman tason aivoitus kun muistelen että sitikan pellin alla oli jotain ahdinjuttua laitettu. Hyvin sulla noita projekteja riittää ja näyttää etenevänkin, peukkua
Land Rover Series 3 109" "V8 Soft Top"
Pappa Tunturi X 3
Wickström w2 Getasnipan

Jasu
Viestit: 426
Liittynyt: 13 Elo 2016, 23:52

Re: P38 -95, Brittihuumoria

Viesti Kirjoittaja Jasu » 06 Helmi 2019, 10:38

rami-mli kirjoitti:
05 Helmi 2019, 22:17
Eihän tämä sitikka käynyt viime kesänä mikkelin visulahdessa vai olikohan kyseessä joku saman tason aivoitus kun muistelen että sitikan pellin alla oli jotain ahdinjuttua laitettu. Hyvin sulla noita projekteja riittää ja näyttää etenevänkin, peukkua
Ei, tämä yksilö on viimeisen parin vuoden aikana lähinnä ollut paikallaan. Näitä aikoja pari vuotta sitten, remmiahdettu kone nousi pannuhuoneesta pois, ja vapari meni tilalle, ja jäi sitten mielenkiinto hetkeksi kun kytkinongelma tuli koneenvaihdon mukana ja Classic tuli leimattua. Silloisesta osoitteesta trailerilla pihlajan alle, viime syksynä siirtymä kuusen alle, ja nyt trailerilla nykyosoitteeseen... Pitäisi se ahdettu konekin ottaa levälleen, oikaista kampiakseli ja niputtaa takaisin...

Yhden varman ahdetun tiedän, toisesta on juttua ollut mutta en sitä ole nähnyt. Turboja ovat suosineet, remmiahtimia kovin vähän. Tosin kaverilla, joka Suomen ekan turboahdetun meni rakentamaan, on Eatonin 24 puhallin pöydännurkalla odottelemassa. Vähän tuli kätilönä oltua tuossakin turboprojektissa, etänä sekalaista opastusta Megaruutan kanssa, ja lopulta kun ei lähdenyt pörisemään niin vinoilin että "nykäise kärryllä pihaan niin kyllähän se liikkumaan saadaan", kun oli suunniteltu lähtevämme Kajjjaaniin kyseisellä värkillä. Ja niinhän siinä sit kävi, että aamupäivällä soi puhelin että "nyt oon pihassa, joko säädetään"... Ja joo, oltiin Kajjjaanissa saman päivän iltana, välillä mentiin ihan lujaakin...

Eikös sitä sanota että ihmisellä pitää olla mielekästä tekemistä, tai se tulee hulluksi..? :lol: Vai onko tämä vain hulluuden kanavointia johonkin...
Range Rover Classic -76 "ikuinen kakkoskäyttöautoprojekti"
Range Rover P38 -95 "pikkuprojekti"
Sekä puolenkymmentä Sitikkaa

Avatar
AVRO
Viestit: 1304
Liittynyt: 07 Tammi 2008, 08:21

Re: P38 -95, Brittihuumoria

Viesti Kirjoittaja AVRO » 07 Helmi 2019, 09:23

Jasu kirjoitti:
06 Helmi 2019, 10:38
Eikös sitä sanota että ihmisellä pitää olla mielekästä tekemistä, tai se tulee hulluksi..? :lol: Vai onko tämä vain hulluuden kanavointia johonkin...
Pitää olla tekemistä, ja jos sen hulluuden voi kanavoida tämmöiseen järkevään? niin sehän on loistavaa. Toiset hullut voi täällä ruudun takana stiigailla innoissaan. Frouva välillä ihmettelee kun jaksan tuolla pajassa touhuta kaikkea mutta samaan hengenvetoon sanoo että se vähentää muistisairauksien todennäköisyyttä kun pää käy täysillä hyvässä mielessä.

Ja pysytään pois pahanteostakin. :mrgreen:
P38A -97,4,x bi-fuel
RRC 3,9SE -90
S-Type 3.0 Sport, -01, RHD
P38A -95 raato
Rover 3500S -72, 2000TC -72
Clean car/Sick mind. Topicin kaappaaja #1

Jasu
Viestit: 426
Liittynyt: 13 Elo 2016, 23:52

Re: P38 -95, Brittihuumoria

Viesti Kirjoittaja Jasu » 13 Helmi 2019, 21:13

Osapaketti saapui, PostNordista huolimatta. Kaikki oli mitä pititin, mitä nyt öljykello unohtui tilata. Mutta...

https://www.youtube.com/watch?v=_PbWsF-8aJU
Arvaatteko mitä..?

Kuva
Taitaa remppa vähän laajentua...

Kävin kierteet uudella pultilla läpi, hyvin pyöri. Öljysin kevyesti, kannentilke paikalleen ja kansi perään, pultit käsin pyöritellen paikalleen. "Löysät pois" eli ekaan kireyteen 20Nm, seuraavaa alotellessa eli ekaa 90 asteen kääntöä, 30 asteen kohdalla vastus katosi...

Että mitäs tästä eteenpäin..? Helicoil/recoil/tms, miten lie onnistuu paikallaan vai otattaako vielä loppukoneenkin pois? Olisko ne ARP:n studit pelastanu, ehkä? Palovakuutus kiesille ja nuotio alle..?

https://www.youtube.com/watch?v=_fX0nR3w1FU
Onneks on muutakin tekemistä ja ajateltavaa...
Range Rover Classic -76 "ikuinen kakkoskäyttöautoprojekti"
Range Rover P38 -95 "pikkuprojekti"
Sekä puolenkymmentä Sitikkaa

Avatar
Kaitsu
Viestit: 3787
Liittynyt: 20 Touko 2011, 07:59

Re: P38 -95, Brittihuumoria

Viesti Kirjoittaja Kaitsu » 13 Helmi 2019, 21:39

Jasu kirjoitti:
13 Helmi 2019, 21:13
https://www.youtube.com/watch?v=_fX0nR3w1FU
Onneks on muutakin tekemistä ja ajateltavaa...
Ihan kuulosti ku sätkässä olis pölynimuri päällä :mrgreen:
Kaitsu, RY 1565
Good decisions come from experience, and experience comes from bad decisions.
"There's no such thing as a bad Land Rover. It's just some are misunderstood"

Jasu
Viestit: 426
Liittynyt: 13 Elo 2016, 23:52

Re: P38 -95, Brittihuumoria

Viesti Kirjoittaja Jasu » 13 Helmi 2019, 21:57

Kaitsu kirjoitti:
13 Helmi 2019, 21:39
Jasu kirjoitti:
13 Helmi 2019, 21:13
https://www.youtube.com/watch?v=_fX0nR3w1FU
Onneks on muutakin tekemistä ja ajateltavaa...
Ihan kuulosti ku sätkässä olis pölynimuri päällä :mrgreen:
Se on bensapumppu, takapenkin kohdilla lattian alla, siellä missä alkujaan oli tankki. Boschin 044 kopio Pildemasta. Ja kivasti lähtee kaasusta viettävällä alustalla sivullepäin... Niiettä melko vakio, kun nyt ei ole remmiahdintakaan mukana...
Range Rover Classic -76 "ikuinen kakkoskäyttöautoprojekti"
Range Rover P38 -95 "pikkuprojekti"
Sekä puolenkymmentä Sitikkaa

Avatar
kimlahti
Viestit: 373
Liittynyt: 22 Helmi 2012, 22:18

Re: P38 -95, Brittihuumoria

Viesti Kirjoittaja kimlahti » 13 Helmi 2019, 23:00

Just tilasin ebaystä time-sert sarjan tdv8:n jarrusatulaa varten. :oops: Samalla rahalla olisi saanut käytetyn satulan ehjillä kierteillä, mutta mukavampi se on ostella työkaluja. :mrgreen:

Siinä surffatessa tuli vastaan amerikan markkinoilla huhn kierreholkit joita oli valmiita sarjoja kannenpultteja varten. Roverkin oli siellä listalla ja mainospuheet kovat. :lol:
-08 3.6 Vogue
-02 4.4 Vogue
-87 951

Jasu
Viestit: 426
Liittynyt: 13 Elo 2016, 23:52

Re: P38 -95, Brittihuumoria

Viesti Kirjoittaja Jasu » 14 Helmi 2019, 12:16

Virtasen Moottori eli Virtasen kauppa pelasti jo illalla. Hinta, saatavuus ja toimitusaika meni yllättäen Ebayn ohi. Tilaus Re-Coil -sarjasta meni sisään, ja sähköpostiin tuli viestiä että olis jo postissa. Luulisi noilla sitten onnistuvan...

Eniten jännittää se että miten saa kierteenkorjauksen sattumaan suoraan. Lohko kun on vähän syvällä pannuhuoneessa, ja käsivaralla poraillessa on tarkkuus suunnassa ehkä vähän sinnepäin. Joku pieni jalustallinen pora olis kiva, vaikka magneettijalustalla jota varten kiinnittäis plootun mihin magneetin tarttua kannenpulteilla lohkoon..? Oikein viihtis montaa kertaa enempää ryssiä tuota, eikä vielä viihtis kaivaa loppukonetta pois pesästään...
Range Rover Classic -76 "ikuinen kakkoskäyttöautoprojekti"
Range Rover P38 -95 "pikkuprojekti"
Sekä puolenkymmentä Sitikkaa

Jasu
Viestit: 426
Liittynyt: 13 Elo 2016, 23:52

Re: P38 -95, Brittihuumoria

Viesti Kirjoittaja Jasu » 14 Helmi 2019, 17:28

Kuva
Testinkiä...

Kuva
Pakokanavassa näyttää tuommoselta...

https://www.youtube.com/watch?v=8qMiUZIeybM
Ja lyhytelokuvassa pääosassa pakokanava...

Eiköhän tuo kansi ole selvä tapaus, että vuotaa se..?
Range Rover Classic -76 "ikuinen kakkoskäyttöautoprojekti"
Range Rover P38 -95 "pikkuprojekti"
Sekä puolenkymmentä Sitikkaa

Jasu
Viestit: 426
Liittynyt: 13 Elo 2016, 23:52

Re: P38 -95, Brittihuumoria

Viesti Kirjoittaja Jasu » 17 Helmi 2019, 18:17

Alkaa olla henkisesti valmis haalimaan magneettijalustallisen poran. Kun ei tunnu lähipiirissä keneltäkään sellaista löytyvän, niin pitänee siis sortua Puuilon tarjontaan...

Kuva

Kuva
Siihen liittyen, pientä valmistautumista aiheeseen, eli kymppimilliseen plootuun reikiä kannenpulttien jaolla. Pysynee suht suorassa ja tukevasti, alumiinilohkoa työstäessä, kiinni pysyy lyhyemmillä kannenpulteilla ja tarvittavat väliholkit sattui sopivasti Classicin pyöränmuttereista...

Re-Coil -sarja saapui jo perjantaina, vaan ei jotenkin uskallus riitä käsivaralla lähteä niitä asentamaan. Oikein montaa kertaa enää viitsisi ottaa uusiksi...
Range Rover Classic -76 "ikuinen kakkoskäyttöautoprojekti"
Range Rover P38 -95 "pikkuprojekti"
Sekä puolenkymmentä Sitikkaa

Avatar
series3kalle
Viestit: 1653
Liittynyt: 09 Touko 2008, 10:29

Re: P38 -95, Brittihuumoria

Viesti Kirjoittaja series3kalle » 17 Helmi 2019, 22:15

Vuokraamosta näytti löytyvän pikasella haulla n.47€ sis.alv. eka vuorokausi, seuraava 30 luokkaa Oliko puuilon vehje kalliskin?
Oon huomannu et aika moni vehje kannattaa ostaa aika suoraan itelle, kun vuokratessa tahtoo kumminkin tarve(ainakin mulla) venyä helposti muutamaan päivään...
Ser 2 88" STW Bensa -61 "Redína"
Ser 3 109" van -76 200(t)di "Rubína"
Ser 3 88" -74 200(t)di "Rufína"

Jasu
Viestit: 426
Liittynyt: 13 Elo 2016, 23:52

Re: P38 -95, Brittihuumoria

Viesti Kirjoittaja Jasu » 18 Helmi 2019, 15:35

series3kalle kirjoitti:
17 Helmi 2019, 22:15
Vuokraamosta näytti löytyvän pikasella haulla n.47€ sis.alv. eka vuorokausi, seuraava 30 luokkaa Oliko puuilon vehje kalliskin?
Oon huomannu et aika moni vehje kannattaa ostaa aika suoraan itelle, kun vuokratessa tahtoo kumminkin tarve(ainakin mulla) venyä helposti muutamaan päivään...
https://www.puuilo.fi/epages/puuilo.sf/ ... s/10093314
Tuommonen, 349€ hintaa...

Jonkun vuokraamon hinnankin löysin, 80€ päivä ja lisäpäivät karvan yli kolmenkympin. Ja kun riski on että menee äkkiä toinenkin päivä touhutessa, ja jotain jos laskee edestakaisin ajeluille, niin äkkiä ollaan samoilla seuduilla. Lisäksi kun tuommoista on joskus ja toisinaan kaipaillut muutenkin, niin ompahan sitten hankittuna...
Range Rover Classic -76 "ikuinen kakkoskäyttöautoprojekti"
Range Rover P38 -95 "pikkuprojekti"
Sekä puolenkymmentä Sitikkaa

Jasu
Viestit: 426
Liittynyt: 13 Elo 2016, 23:52

Re: P38 -95, Brittihuumoria

Viesti Kirjoittaja Jasu » 19 Helmi 2019, 21:18

Pora tuli noudettua tänään, vaan jätin lohkon silppuamisen tulevaan ja lähinnä tuli tutustuttua että mitä tuli hankittua. Ihan ei semmoinen ollut mitä luvattiin, mutta ei edes harmita...

Speksit mitä luvattiin..:

-230 V~/ 50 Hz
-Teho 1500W
-Magneetti tarttuvuus 13000 N
-Vapaa kierrosluku 300 kier. / min.
-Teränkoko 5-28 mm
-Kara MT3
-Syvyys 180 mm
-IP20
-13 mm istukka
-Kierrosnopeudensäätö: EI
-Peruutusvaihde: EI

Sen verran poikkeaa tuosta, että väkkärässä onkin portaaton nopeussäätö, sekä suunnanvaihto. Lisäksi tuli sovitin pienemmälle kartiollekin. Ja se suurin yllätys, ei istukka edes juurikaan vippaa... Varahiiletkin on mukana, sekä jokseenkin karkea käyntiääni alennusvaihteessa...

Eikä ollut pieni kiinalainen säästellyt pienten naulojen kanssa puulaatikkoa naputellessaan... :lol:
Range Rover Classic -76 "ikuinen kakkoskäyttöautoprojekti"
Range Rover P38 -95 "pikkuprojekti"
Sekä puolenkymmentä Sitikkaa

Jasu
Viestit: 426
Liittynyt: 13 Elo 2016, 23:52

Re: P38 -95, Brittihuumoria

Viesti Kirjoittaja Jasu » 20 Helmi 2019, 19:42

Pakkanen kiristyy, joten sisäaskareet on kivoja...

Kuva
Ensin tuommonen varmistustellinki eli kakkos-kakkonen Discon katon ja Rangen konepellin varaan...

Kuva
Ja siitä liinalla magneettipora roikkumaan. Pikkusen verran kätevämpi oli liinan kanssa hakea korkeutta, mihin sitten magneetilla tartuttaa poran lattaan, kuin että olisi vain yrittänyt paikkaa hakea käsivaralla, ja olipahan sitten lisäturvaa jos vaikka olisi sähköt pätkineet...

Kuva
Tuommosella pitkällä pikkuhylsyllä hain keskikohdan eli paikan mihin poralla lähteä tähtäilemään...

Kuva
Ja eikun reikää reikään. Yhtään ei jänskättäny tässä vaiheessa, enempi pelotti että mitähän tästäkin taas syntyy...

Kuva
Sitten samalla asetuksella poranterä irti, kierretappi tilalle, ja vähän matkaa alulle konevoimalla...

Kuva
Seuraavaksi tälläsin istukkaan piikin, jolla painatin kierretapin reikää, lähinnä henkistä varmistelua ettei vinksahda mihinkään...

Kuva
Ja kun kierrelisäke on pohjaan kierretty, niin napsauttaen pätkä pohjalta pois. Näppärästi jäi katkasutyökalun magneettiin kiinni...

Noita tuli laiteltua viiteen reikään, keskimäiseen alarivistä ei päässyt eli mahtunut iskaritornin takia, takariviin ei mahtunut ollenkaan rintapellin takia ja eturivissä oli taas akkua telineineen haittana...

Ja tuosta kun selvis, niin seuraavana olikin kannen nostoa paikalleen, kannenpultteja reikiin ja kiristelyä. Tässä vaiheessa vaihteeks pelotti ihan oikeasti, ja tällä kertaa otin ensin sen 20Nm kireyden, kahdesti 60 astetta ja viimeiseksi kahdesti 30 astetta vääntöä...

Kuva
Kesti nipussa jokainen kierre, meinasi vaan loppua vääntö ukosta noilla kireyksillä...

Jospa menis saunaan, ja jatkais huomenna? Näkyy pakosarja syksyn hitsauksista huolimatta vuotavan edelleen, jos sitäkin vähän valoisan aikaan papattelisi lisää...
Range Rover Classic -76 "ikuinen kakkoskäyttöautoprojekti"
Range Rover P38 -95 "pikkuprojekti"
Sekä puolenkymmentä Sitikkaa

Avatar
rami-mli
Viestit: 1555
Liittynyt: 27 Loka 2011, 12:51

Re: P38 -95, Brittihuumoria

Viesti Kirjoittaja rami-mli » 20 Helmi 2019, 21:38

Huhhuh kun jännittää lukeakin tätä. Itse olen käyttänyt vain timesert korjaussarjaa. Pääasia että kesti kiristää ja toivottavasti nestevaivat on pian historiaa
Land Rover Series 3 109" "V8 Soft Top"
Pappa Tunturi X 3
Wickström w2 Getasnipan

Avatar
series3kalle
Viestit: 1653
Liittynyt: 09 Touko 2008, 10:29

Re: P38 -95, Brittihuumoria

Viesti Kirjoittaja series3kalle » 20 Helmi 2019, 22:47

Huh! Pikasesti kun ensin katsoo kuvasarjan lukematta,niin näyttää aika kauhuskenariolta: kierretappia koneella vääntäen ..... ja naps! :shock:
Onneks teksti kertoi miten homma oikeesti meni... :lol:
Ser 2 88" STW Bensa -61 "Redína"
Ser 3 109" van -76 200(t)di "Rubína"
Ser 3 88" -74 200(t)di "Rufína"

Jasu
Viestit: 426
Liittynyt: 13 Elo 2016, 23:52

Re: P38 -95, Brittihuumoria

Viesti Kirjoittaja Jasu » 21 Helmi 2019, 19:09

Kuva
Taas löytyi yksi vuotopaikka. Öljykello mokoma, aina kun kytki paineet niin ruiskautti ensin öljyä, ja kun aikansa oli tuossa vesiastiassa laitellut paineita päälle ja pois niin vettäkin ruiski...

Lämmittäessä näkyi katkaisupainekin valuvan ylöspäin, laitellaan uusi kunhan saapuu. Tulppasin nyt, että pääsee testaamaan, ja onhan tuossa öljynpainemittari mistä paineita väijyä siihen asti...

Kuva

Kuva
Tuohon asti on nyt edennyt. Nesteytys menossa, laturi on vielä irti, ja apulaitehihna. Pakosarjan-pakoputken liitoksen mutterit pitäis ehkä muistaa ennen koekäyttöä laittaa kiinni..?

Kuva
Vielä ennen laturin asennusta, päätin kurkistaa sen sisälle. Vähän vaikuttaisi hiilikadolta...

Kuva
Ei tuossa enää pitkään olisi sähköä tahkottu. Eikä taida liukurenkaillakaan olla ikuista elämää edessä...

Jospa huomenna haalisi uudet hiilet tuohon, kestää minkä kestää, ja hommaa isomman laturin jossain vaiheessa tilalle. Laakerit tuntuu pyöritellessä olevan vielä kelvolliset, sillai sopivan tahmeasti mutta äänettömästi pyörii...
Range Rover Classic -76 "ikuinen kakkoskäyttöautoprojekti"
Range Rover P38 -95 "pikkuprojekti"
Sekä puolenkymmentä Sitikkaa

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Projektit / Projects”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa