V8 kestävä kannentiiviste

Rover henkilöautokeskustelua / Talk about Rover cars

Valvojat: armas, Mericsson, andlover, -NewJuhani-

kokkolanpoika
Viestit: 1404
Liittynyt: 06 Tammi 2008, 18:49

Re: V8 kestävä kannentiiviste

Viesti Kirjoittaja kokkolanpoika » 17 Maalis 2018, 21:58

Onhan Sd1 siä ollut tuplaturboina Suomessa sillon kun Suomi oli vielä Suomi ilman EU lakeja.. Laatuvaunun pojillakin ollut 1kpl ainakin.. Janspeedin tekeleitä.. Yhtään ei taida olla ajossa ahtimilla enään.. Sd1 taitaa olla tehokkain lähtökohta kunnon roverina josta voi saada vitesseen verraten otettua reipas 220hv..
Timo.

Juha Y-K
Viestit: 16
Liittynyt: 21 Loka 2016, 18:50

Re: V8 kestävä kannentiiviste

Viesti Kirjoittaja Juha Y-K » 19 Maalis 2018, 19:37

Taitaa alusta olla SD1 :ssä parempi tuota kiihdyttelyä varten, sehän on jäykällä akselilla. Sierran heiluriperän kanssa ainakin on ollut ongelmia hyvällä pidolla. Vähän helpotti kun siirryin Jericon suorakytkentä loodasta mersun automaattiin, lähdöt vakio turbiinilla aikalailla pehmempiä. Tarkoitus on kyllä saada kunnon turbiini, ovat vain kunnolliset niin pirun tyyriitä ei tahdo malttaa ostaa.

Juha Y-K
Viestit: 16
Liittynyt: 21 Loka 2016, 18:50

Re: V8 kestävä kannentiiviste

Viesti Kirjoittaja Juha Y-K » 10 Heinä 2018, 21:02

Nyt on ajeltu muutama tankillinen etanolilla ja ei ainakaan vielä mitään ongelmia kannentiivisteen kanssa, liekkirenkaat ilmeisesti tekivät tehtävänsä . Ahtopaine aika maltillinen 1.1 bar noilla ahdoilla teoriassa lähennellään kuuttasataa hevosvoimaa . Etanoliin siirryin nakutus vaaran, takia kympin puristukset on bensalle vähän liikaa. Etanolista ei mitään huonoa sanottavaa , tietysti piti ostaa isommat suuttimet mutta ei muuta . Tulpat kestää todella hyvin ei pimene vaikka seos olisi hirmu rikas .

kokkolanpoika
Viestit: 1404
Liittynyt: 06 Tammi 2008, 18:49

Re: V8 kestävä kannentiiviste

Viesti Kirjoittaja kokkolanpoika » 20 Heinä 2018, 12:32

No dyno kertoo totuuden ni loppuu arvuuttelu.
Timo.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Rover”