Mutta kuinka LOPETTAA SOTA?
Tuntuu että palstalla on sotaisaa sakkia näin yleisesti ottaen.
Kukin itse valitsee osa toimittajansa/mekaanikkonsa, se on selvä.
Ja puolustaa omaa takamustaan aina.
Käytännössä sanoen: Maku asia sano musti kun muniaan nuoli.
Itse en tiedä kenenkään kahdenkeskeisitä riidoista sen enempää enkä haluakkaan.
Kaikki me taidetaan olla aikuisia ihmisiä, vaikka lapsenmielisä ja vitt..ntuneita oltaisiinkin välillä? Lapsenmielisyys plussaa useasti.?
Välillä on tympeää katsoa kun pitää jankata samasta asiasta samojen ukkojen kanssa.. Ja sitten ollaan puhelakossa vaikka voisi olla tietoa.

1. Samojen autojen kanssa eletään.
2. Samojen ongelmien kanssa painitaan samoissa autoissa.
3. Suomessa vähäinen kilpailutoiminta yrityksillä, vaikka kovaa onkin.
Siis miksi tätä ikuista SOTAA PITÄÄ JATKAA TÄLLÄ PALSTALLAKIN?
Aikanani kun nuoruudessa kuljin bemari palstalla, en mielestäni törmännyt vastaavaan "kilpailuun" tai sotimiseen.
Minun mielestäni tämä tilanne pitäisi saada rauhoittumaan näin julkisesti ottaen. Ketään ei pitäisi mollata julkisesti. Mutta jos tulee ärsytetyksi, niin silloinhan sitä ärähtää vaikkei pitäisi ja vihaisuus jatkuu niin kauan kuin jatkuu.
Missä ovat VANHAT KUNNON ROVER YSTÄVÄT?
http://www.roverfriends.fi/foorumi/view ... 2b31566e10
Tähän raukkaankaan ei tullut paljoa kommentteja.
Tuntuu että aikanaan kun tuli rover ystävien jäsenluettelo, sielä oli tarjolla hyvinkin ystävällistä sakkia. Tuoko tämä netissä julkisesti kirjoteltava teksti esille todellisen minänsä? Että hätää kärsivät sitten jätetään sinne tienposkeen.
Mitä me palstalaiset tekisimme jotta voisimme pitää taas hauskaa yhdessä, lopettaa lapsellisen sotimisen ainakin julkisesti, ja mielellään oikeastikkin.
Itseä ainakin harmittaa tilanteet joskus kun on joutunut ärsytetyksi, mutta se on menetetty vissiin mikä menetetty..
Mua ainakin hirvittäisi ajatus laittaa usemapi palstalainen samaan häkkiin etenkin alkoholin kanssa..

Miten me päästäisiin tuosta ylitse tällä palstalla?
Tähän ei ole pakko kommentoida, monet pitää mua muutenkin hulluna jota olen omasta mielestänikin..
Mutta olis vaan niin kivaa olla rennosti, joka tuskin mahdollista tässä maailmassa?
En tiedä kuinka ihmiset pärjää julkisissa kerhon tapahtumissa sitten keskenään?