Range -76

Juttua omasta auto/korjaus projekteista !
Story about your own car projects !

Valvojat: andlover, -NewJuhani-, Mericsson, armas

Avatar
Kaitsu
Viestit: 3388
Liittynyt: 20 Touko 2011, 07:59

Re: Range -76

Viesti Kirjoittaja Kaitsu » 10 Heinä 2017, 13:59

Meinaatko että pysyvät kiinni maton omalla liimalla? Vai laitoitko jotain lisäksi?
Kaitsu, RY 1565
Good decisions come from experience, and experience comes from bad decisions.
"There's no such thing as a bad Land Rover. It's just some are misunderstood"

Jasu
Viestit: 119
Liittynyt: 13 Elo 2016, 23:52

Re: Range -76

Viesti Kirjoittaja Jasu » 10 Heinä 2017, 22:21

Ihan sillä omallaan meinasin, jäin siihen uskoon että pitäisi olla hyvä liimakin just tuommosiin. EPDM:ään kun ainakin myyjätahon mukaan on kovin vaikea saada mitään muuta kuin "sikaliimaa" tarttumaan...

Toimiva näkyi tulevan, lämpöä tulee kabiiniin (ihan niinkuin näillä keleillä tarviis), ja lämmöntulo loppuu kun vivun toiseen asentoon kääntää. Läppien ohjauksetkin tuntuu toimivan, ne kanavat sulkee mitä pitääkin sulkea. Ja puhallin on hiljainen, täysilläkin, aiemmin piti sekalaista rominaa ja vikinää hitaammallakin asennolla...

Kenno meinasi olla vähän haasteellinen ilmattava, mutta kyllä sieltä lopulta ilmatkin poistui, ja nestettä meni tilalle, kun kerran kuumaa sai syntymään. Miten tuommoinen sitten "oikeasti" pitäisi ilmata, onhan tuolle varmaan jonkinlainen ohjekin olemassa..? Siis joku muu kuin Haynes -tyyppinen, "irroita akun kaapelit, täytä jäähdytysjärjestelmä, sulje täyttötulppa, kiinnitä akun kaapelit"...

Olihan tuo sitten mutteriajolla outoa, kun mittareiden taustavalotkin näkyi selkeästi jo varjopaikoissa. Saas nähdä sitten pimeällä, pitääkö joku himmennys kehitellä... Bensaakin tuli tankattua, eikä ainakaan toistaiseksi pisaraakaan tiputtanut mihinkään, ehkä uudella tankilla on osuutta tuohon. Eniten tosin epäilytti mahtaisiko täyttöputken liitoksesta jäädä vuotamaan, mutta vaikuttaisi sekin tiiviiltä...

Kaveri lähti mukaan tuolle ajolle, ja pakko sitten oli kysyä tunnelmat ajon jälkeen. Mainitsi että "paljon odotuksia parempi, suorastaan mukava"...
Range Rover Classic -76 "ikuinen kakkoskäyttöautoprojekti"
Sekä puolenkymmentä Sitikkaa

Jasu
Viestit: 119
Liittynyt: 13 Elo 2016, 23:52

Re: Range -76

Viesti Kirjoittaja Jasu » 16 Heinä 2017, 23:58

Semmonen 500km reissu takana, ilman murheita. Pääsi testaamaan käytännössä lämppärin, takalasin pyyhkijän sekä matka-ajon kulutuksen...

Kuva
Jopa yksi kuvatuskin tuli napattua, samaisten puiden katveessa missä on tullut kuvattua muutama muukin kulkupeli. Kumma kyllä, tällä kertaa ei sukulaiset kysyneet enää mitään autoista, yleensä aina kun on jollain "uudella" tullut pihaan, on kysymyksiä piisannut. Olikohan tuo sitten heille jotenkin liikaa..?

Reissuun lähtiessä meinasi olla ylimääräistä ohjelmaa, kun eka 50km piti siirtyä Sm:llä jotta voi siirtää tavarat Rangeen joka tankki täynnä odotti kuumeisesti lähtöä. No, loppui sopivasti alta 10km siirtymän jälkeen bensa, mittari kun näyttää vähän mitä sattuu, muistikuvat ei olleet kovin tarkkoja bensan määrästä eikä korttiautomaatti jostain syystä korttia huolinut. Ajattelin sitten että pitäisi sitä sen verran olla, että seuraavalle asemalle vielä riittää, alta 15km jäi matka vajaaksi. Onneksi pikkuveli asui lähellä, ja oli sopivasti muutenkin liikkeelle lähdössä, niin sai sammioon täydennystä helposti... Yleensä kun on jo mainituista syistä johtuen kannu mukana, niin tietenkin tällä kertaa bensaa sisältävä kannu oli jo Rangessa, yleensä Sm:ssä oleva kannu oli tyhjänä C-vitosen kontissa, ja turha lie mainita että tankit oli täynnä Rangen lisäksi myös Xm:ssä ja C-vitosessa...

Verstaalla sitten hetki tavaroiden siirtelyä, ja joutilas kalusto jemmaan. Jostain syystä valitsin Nelostien reitiksi, ja matkalla kyllä muistin miksi yleensä sitä välttelen. Muut reitit, ei käytännössä ollenkaan edes pitempiä, ovat mukavampia ajettavia vaan mikähän lie aivopieru taas oli mukana...

Aika pian matkan edetessä tuli huomio kiinnitettyä varsin nopeasti liikkuvaan bensamittariin. Eka neljännes alta viidenkymmenen kilometrin jälkeen, toinen oli vajunut noin 80km myöhemmin. Sitten vähän rauhoittui, ja kun perille 150km myöhemmin olin päässyt, viisari väitti tankissa olevan vähän yli neljännes jäljellä. Pientähän tämä, tuosta tulkiten kulutus olisi jossain 30l/100 tietämillä, vaan pakokaasu ei mitenkään kitkerälle tuoksunut, eikä mistään näyttänyt vuotavankaan. Niinpä reippain mielin seuraavana päivän käymään naapurikylässä, ja liki sata kilometriä taas liikettä, tällä kertaa ei viisari oikeastaan edes liikkunut. Välähti jo mielessä, että taitaa olla Brittiläistä suurpiirteisyyttä näytössä, joten asialla en enempiä vaivannut päätäni. Tällä kertaa kun kyydissä oli kuitenkin liki kymmenen litraa kannussa, joten jos loppuisi niin pääsisi edes johonkin vielä...

Tänään sitten kotiin lähtiessä asia vaivasi sen verran mieltä, että päätin varoiksi muutamalla kympillä tankata. Reipas ylläri oli, kun loppui eväksen sopiminen tankkiin, kun vajaat 30 litraa oli sammioon sijoitettu. Matkamittarin näyttämää koitin tarkistella naviin verraten, ja päädyin tulokseen että 100km matkalla heittoa oli alle sata metriä. Joten noista laskien 29,36 litraa ja 244km matkaa, antaa tulokseksi 12,03L/100km, ihan kohtuullinen, kun ei tullut edes mitenkään varovasti/rauhallisesti/pihistellen ajeltua...

Mukavaa oli kyllä mittareita ja merkkivalojakin seurata, kun toimivat selkeästi ja kirkkaasti. Takalasia piti menomatkalla pyyhkiä, ja siitäkin oli nautintoa että nolla-asento löytyi kun nappulasta sen pyysi, kuten myös pyyhkäisy pesuineen. Rengasmetelin jos saisi pois, ja tilalle vaikka jonkinlaisen musiikkilaitteen, niin kyllähän tuolla matkaisi helposti pitempiäkin siivuja. Jotenkin leppoisaa ja helppoa oli matkanteko, meteliä lukuunottamatta. Vertaamaan kun pääsi nykyautoon, kun tuli anopin Fabialla käväistyä parin sadan lenkki heittämässä, niin kyllä sillä 30 vuotta uudemmalla oli raskaampaa matkanteko, ja kummasti sama tienpätkä huononi kun Fabialla ajeli...

Semmoinen yllärikin tuli koettua, kun tuli hairahdettua Sievi Cruisinkiin, niin siellä kun Range oli parkissa reilun kolme tuntia, niin alta ei löytynyt yhtään pisaraa, jos kaasareiden ylivuotoletkuista tulleita ei lasketa. Niistä näkyy tippasevan kuumana sammutuksen jälkeen, taitaa kiehauttaa kohokammioista bensat pihalle..?

Jotenkin tuntuu ettei tämmöinen taida ihan äkkiä olla meiltä pois muuttamassa, muut saa kyllä lähtöluvan aiemmin. C-vitonen sen sai jo, vielä pitäisi keksiä uusi osoite sille...
Range Rover Classic -76 "ikuinen kakkoskäyttöautoprojekti"
Sekä puolenkymmentä Sitikkaa

Jasu
Viestit: 119
Liittynyt: 13 Elo 2016, 23:52

Re: Range -76

Viesti Kirjoittaja Jasu » 19 Heinä 2017, 12:01

Tuommonen lipsahti katolle..:

Kuva

Kuva
Pientä mätää havaittavissa, mutta aika merkityksettömässä paikassa, rakenteen nyt tuntien. Paitsi jos vetää tavarat liinalla kiinni niin sitten tuokin paikka osallistuu kiinnipitämiseen...

Kuva

Kuva

Kuva
Yllätys, ei edes pahemmin suhinoita lisänny...

Seuraavaa kunnostajaa ajatellen, kaikki ruuvit rosteria ja MoS -rasvan kanssa kasattuna...
Range Rover Classic -76 "ikuinen kakkoskäyttöautoprojekti"
Sekä puolenkymmentä Sitikkaa

Jasu
Viestit: 119
Liittynyt: 13 Elo 2016, 23:52

Re: Range -76

Viesti Kirjoittaja Jasu » 23 Heinä 2017, 18:01

Pientä kolahtelua kävin ihmettelemään, joka ilmeni liikkeellelähdöissä, vaihtotilanteissa ja kun siirty vedolta moottorijarrutukselle ja päinvastoin. Kartaanin niveliäkin ajattelin rasvailla, samalla kun alle könyää...

https://www.youtube.com/watch?v=Gtk0f-kFlYE
Ja joo, tuommonen hupi löyty. Reilun puoli kierrosta sai kiristää jokaista mutteria, mikä lie nuokin löystyttäny. Eivät meinaan olleet löysällä tuhannen kilometriä sitten, kun varoiksi tarkistelin noita... Momenttikaan kirjan mukaan ole kuin 48Nm (jos laskin oikein, 35 lbf-ft josta sain 47,46Nm)...

Äkkiä kyllä kolina lisäänty, kun alulle pääsi. Sadan kilometrin sisään paheni sen verran että hirvitti jo luulemaan tämän särkyneen. Verstaallekin kun on tuota matkaa, niin kävi jo pelastussuunnitelma mielessä että hinurikyyti veisi kyllä kätevästi, vaan eipä tarvinnut siihen ryhtyä kun onnistui ihan parkkiruudussa pötkötellessä...

Tuosta kiusaantuneena sitten tekasin ajovalopäivityksen loppuun asti, eli vedin päävalotkin releiden/sulakkeiden kautta. Jälleen kerran sitä ihmetteli että miksi vasta nyt, hommana ei mikään kaksinen ollu. Vähän lisävalojen suuntaustakin varovasti katselin, ja nyt niiden pitäisi olla melko lähellä oikeaa suuntaa...

Tulppiakin kurkistelin, kaikki oli tallella, ja jopa siistinnäköisiä. Just semmonen kevyt huntu pinnassa, vois ainakin kuvitella että seokset olisi aika liki oikeita. Vaan eiköhän senkin pääse tässä tarkistamaan, kunhan saa aikaiseksi irrottaa pakoputken pätkän ja hitsata siihen rosteriholkin Lambaadalle... Pari Innovate LC-2 pakettia mittareineen toistaiseksi ilman käyttöä, eiköhän niistä toinen tai molemmat tuohon joutane, ainakin lainaan...
Range Rover Classic -76 "ikuinen kakkoskäyttöautoprojekti"
Sekä puolenkymmentä Sitikkaa

Jasu
Viestit: 119
Liittynyt: 13 Elo 2016, 23:52

Re: Range -76

Viesti Kirjoittaja Jasu » 28 Heinä 2017, 12:44

Sytkän päivittelyä...


Kuva
Tuosta ensin kärjet kuikkaan...

Kuva
Sitten tilalle Powermax 35D Ignition Kit...

Kuva
Ja tuon verran jää näkyviin, eli entisen yhden mustan narun tilalle tulee musta ja punainen naru. Jos oikein pussihousuttaa, niin sukkaan tms tuon voi sujauttaa, ni ei isommin häiritse. Kivan laadukkaan oloista naruakin, vaikuttaa silikonieristeiseltä, kovin taipuisaa...

https://www.youtube.com/watch?v=xxHgpo9arp4
Riskillä otin ekasta käynnistyksestä suoriltaan lyhytelokuvan, aika huonosti näky käynnistyvän noilla uusilla vermeillä...

Suoraan Sumujen Saarilta, alle viikossa kirjattuna kirjeenä kotiin, hintaan 51,19€ sisältäen uuden pyörijän. Ei ihan paha, sopi suoraan ilman ihmettelyjä paikalleen, ja kerrasta toimii kuten pitää. Saas nähdä miten sitten kestää, mutta kaverilla on tuommonen DS-Sitikassa ollut jonkun vuoden ongelmitta...
Range Rover Classic -76 "ikuinen kakkoskäyttöautoprojekti"
Sekä puolenkymmentä Sitikkaa

Avatar
Kaitsu
Viestit: 3388
Liittynyt: 20 Touko 2011, 07:59

Re: Range -76

Viesti Kirjoittaja Kaitsu » 28 Heinä 2017, 14:40

Hyvinhän se käynnisty. Itse laitoin samanlaisen Series III:een, toimi siinä ihan moitteetta vaikka olikin Britpart...

Kuva
Kaitsu, RY 1565
Good decisions come from experience, and experience comes from bad decisions.
"There's no such thing as a bad Land Rover. It's just some are misunderstood"

Jasu
Viestit: 119
Liittynyt: 13 Elo 2016, 23:52

Re: Range -76

Viesti Kirjoittaja Jasu » 28 Heinä 2017, 16:11

Ihmeen helppo oli kyllä asennus, onnistunee semmoiseltakin joka ei ole ikinä ennen työkaluja edes nähnyt...

Nyt on sitten jo vähän ajokokemustakin, pätkä isompaa tietä ja sitten kaupunkipyörittelyä suurajoporukan keskellä. Kivasti tuntuisi parantuneen alavääntö, nöyrempi vaste kaasuun. Käyntiinlähtö parani kuumanakin, vaikkei ihan huonoa ennestäänkään ollut niin näköjään aina pystyy parantamaan. Tais olla hyvä sijoitus, toisaalta eipä sitä korkealta olisi pudonnut vaikkei olisikaan toiminta parantunut...

Jos jotain negatiivistä haluaa löytää, niin piuhat olisi saanut olla hitusen pitemmät, joku kymmenen-viisitoista senttiä olisi riittänyt niin ei olisi tarvinnut jatkopätkiä matkalla kohti puolaa...


Britpart ei käsittääkseni mitään tee, vaan ostaa sieltä mistä halvimmalla löytää ja lätkii omat tarrat päälle. Vähänniinkö Motonet, mutta keskittynyt pienempään mallikirjoon...
Range Rover Classic -76 "ikuinen kakkoskäyttöautoprojekti"
Sekä puolenkymmentä Sitikkaa

Jasu
Viestit: 119
Liittynyt: 13 Elo 2016, 23:52

Re: Range -76

Viesti Kirjoittaja Jasu » 31 Heinä 2017, 13:01

Ja taas tuli sipaistua muutama satanen Rimmerille, jos nyt päivittäisi alustan väljyyksistään eroon. Puslasarjaa, palloniveltä, iskareita, sekä sekalaisia letkuja, tulpanjohtosarjaa yms tarpeellista ja tarpeetonta. Tavoitteena saada pienet epämääräisyydet ajettavuudesta pois, reagoi aika voimakkaasti tien kallistuksiin sekä uriin, ikäänkuin takapää eläisi vähän omaa elämäänsä. Enkä yhtään epäilisi etteikö iso osa alustan puslista olisi alkuperäisiä, joten kaipa ne hennoo neljänkymmenen vuoden välein uusia...

Kaikenlaista hilpettä tulee kyllä samassa kasassa, jotta pystynee haaveilemaan ruiskuimusarjan sijoittamista kaasari-imusarjan tilalle. Ensialkuun Lucasilla, ja mitä varmimmin Megasquirtilla jossain vaiheessa. Aika näyttää milloin, mutta ensin kyllä pitää käyttökokemukset Lucasin kanssakin selvittää...
Range Rover Classic -76 "ikuinen kakkoskäyttöautoprojekti"
Sekä puolenkymmentä Sitikkaa

Jasu
Viestit: 119
Liittynyt: 13 Elo 2016, 23:52

Re: Range -76

Viesti Kirjoittaja Jasu » 22 Elo 2017, 20:39

Rimmerin paketin sisältöä tullut ihmeteltyä, ja työkaluja haalittua kasaan alustapäivitystä varten. Ja vähän muutakin...

Tulpanjohdot ja jakajankansi jo paikoilleen meni, vaikka olivatkin melkein halvinta kuraa niin sopi silti ilman viilaa ja kiroiluja paikoilleen. Käyntikin pysyi ainakin entisenlaisena, ellei jopa parempana...


Kuva
Plenumin kanssa pientä painimista, kaasuvivuston kasaamista ja muutenkin irrotettujen osien takaisinlaittelua. Eiköhän tuostakin vielä hauskaa tule, vaikuttaisi ihan ehyiltä palasilta...

Johtosarjaakin käpistelin, ja vaikuttaisi suht hyvä lähtökohta olevan. Ainakaan hätäisesti mittaillenkaan ei vikaa löytynyt. Yllätti vaan mukana irrallaan ollut painekytkin, jonka olemassaoloa en ole mistään manuaalista löytänyt, enkä sähkökuvistakaan, vaan uudemmassa Haynesin kirjassa oli ohkasesti käsitelty asiaa, ja puhuvat Overrun fuel shut-off valvesta, ainoan sähkökuvan mukaan mikä tuon sisältää (olikohan SD1 Vitessen kuva, netissä?), sain sen käsityksen että tuo katkaisee kierroslukutiedon kun imusarjassa on reipashenkinen alipaine..?

Kuva
Siis tuommoinen. Vaaleampi tuli ruiskuosien mukana, musta on H-D Sportsterista, sytkän VOES eli alipainekytkin joka ohjaa sytkän eri ohjelmalle imusarjan alipaineen mukaan. Selkeämmin johtaa sähköä tuo Harrikan osa kuin Roverin, ehkä olosuhteet missä noita on käytetty ovat tehtävänsä tehneet..?

Joskohan tuota taas lähipäiviä pääsisi verstaalle asti, näppejä vähän meinaa syyhyttää...
Range Rover Classic -76 "ikuinen kakkoskäyttöautoprojekti"
Sekä puolenkymmentä Sitikkaa

Jasu
Viestit: 119
Liittynyt: 13 Elo 2016, 23:52

Re: Range -76

Viesti Kirjoittaja Jasu » 23 Elo 2017, 19:28

Vähän on häirinnyt, kun tähän on tällätty uudemman Rangen sähkösäätöset peilit, mutta mitään ohjauksia niille ei oltu rakennettu. Lisäksi kuskinpuolen peili näytti aika taivaalle, olisiko edellisellä käyttöympäristöllä ollut osuutta asiaan, näki perässävedettävät paremmin..?

Kuva

Kuva
Järkevää reittiä tämmösessä ei ole valmiina noille piuhoille, pitää nyhertää joku kolonen, jos enemmälti häiritsee. Tietenkin nuo sisälle tulevat lätkät voisi tekaista vaikka uudet, jos noita ei henno silputa, ja kehitellä peilien kiinnitykseen jonkun paremman ratkaisun kuin peltiruuvit...

Kuva
Ja sitten se nappula. Saatan tällätä sen tuohon, saatavilla, muttei silmille hyppää... Lähtöisin Xsarasta, alkujaan ohjaa pysty- ja vaakasuunnat omilla moottoreillaan, mutta nyt välireleellä ratkaistu asia siten että osaa ohjata tuommoista yhden moottorin ja sähkömagneetin yhdistelmää...

Eikä siinä vielä kaikki...





Kuva
Tuossahan olis vissiin aika hyvä sijainti tuommoselle..? Ehkä tulevaa Bogen korviketta, ellei muutakin varten...
Range Rover Classic -76 "ikuinen kakkoskäyttöautoprojekti"
Sekä puolenkymmentä Sitikkaa

Avatar
cxtb2
Viestit: 169
Liittynyt: 08 Loka 2015, 22:20

Re: Range -76

Viesti Kirjoittaja cxtb2 » 23 Elo 2017, 21:15

kyllä se tosiaan hyvin näyttää paikkansa ottavan, eikä heti edes kaikki hoksaa, mistä kyse 8) :mrgreen:

saattaisi istua Disconkin konehuoneeseen... :lol:
Land Rover Discovery 2 TD5 Automatic -99

Jasu
Viestit: 119
Liittynyt: 13 Elo 2016, 23:52

Re: Range -76

Viesti Kirjoittaja Jasu » 27 Elo 2017, 18:54

Tuolla tuli manattua kytkyttimen hupsua käytöstä. Verstaalle kun joku päivä sitten Rangella ajelin, niin jättipä sitten erästä risteystä lähtestyessä kytkin irroittamatta, 50km matkasta oli sentään edetty jo kolmisen kilometriä, mutta sopivasti reittiä soveltaen loppumatka onnistui koskematta koko polkimeen...

Tänään sitten sain kurkistettua pääsylinteriin, jonne mielestäni vian oletin tulleen. Irroittaminen kun siirtyi ajoittain lähemmäksi lattiaa, lopulta kertaalleen irroittamatta, mutta ajaessa toiminta palautuen, eikä nestettä vähentynyt ollenkaan, niin eipä tuolla oikein muita vikapaikkoja ainakaan ajatuksen mukaan voisi olla. Itse pääsylinteri on kyllä helppo irroitettava, ei montaa minuuttia mennyt kun oli osa käsissä...

Kuva

Kuva
Kummasti vaikuttaa kun tuo jousi on kahdessa osassa. Suht siisti oli sisältä, kumit eheät, ei oikeastaan mitään syöpymiä. Vaikka ulos tullut neste antoikin ymmärtää että mikä tahansa olisi mahdollista, ruosteista kuravettä muistutti enemmän kuin jarrunestettä...

Kuva
Sopiva elimenluovuttajakin löytyi tontilta, umpijumissa oleva Rättärin yksipiirisen järjestelmän pääsylinteri. Jousilangan vahvuus, sekä jousen mitta oli hyvin lähellä Rangen jousta, vain toisen pään lievällä uudelleenmuotoilulla sai siitä sovellettua...

Ja joo, palautui toiminta entiselleen, mielestäni vähän on pitkä vapaaliike edelleen, mutta toimii kuten pitää. Meinasin kyllä, seuraavan pitemmän seisottelujakson aikana käydä tuon pääsylinterin kunnolla läpi, jos vaikka hoonaisi vielä alkavat syöpymäjäljet näkymättömiin...


Mahtaako muuten kukaan tietää mikä on kytkimen putkiliitännän kierre? Ei käynyt 7/16" eikä 3/8" varsinkaan, myöskään milliset ei täsmänneet. Lähinnä oikeaa voisi olla M11x1,25 mutta noinkohan semmoista on edes olemassa..? Sen tiedän että M11x1 on todellisuutta, löytyy Rättäristä sellainen, vaan enemmän nyt kiinnostaisi tuon liitännän kierre...
Range Rover Classic -76 "ikuinen kakkoskäyttöautoprojekti"
Sekä puolenkymmentä Sitikkaa

Jasu
Viestit: 119
Liittynyt: 13 Elo 2016, 23:52

Re: Range -76

Viesti Kirjoittaja Jasu » 01 Syys 2017, 22:51

Kuva
Alottelin sit pienen puslarempan...

Kuva
Ja sain jopa ensimmäiseen pitkittäiseen tukivarteen taputeltua uudet puslat. Enkä edes rikkonut mitään, paitsi säärestä vähäb ihoa kun sattui yksi harha-asken ja jalka kävi polvea myöten rasvamontussa, sopiva pieni rakonen peitteenä olevissa verkkolevyissä. Vielä en uskaltanut katsoa, vaan eipä tuo taida vakavaa olla kun ei enää edes satu...

Vaikein homma tuossa on vanhojen puslien poistaminen, uudet uretaanipalikat menee niinkuin legot paikoilleen. Vaan ehkä sen puslien poistamisenkin oppii viimeistään vähän ennen viimeisen irroitusta...

Ja joo, montulla olisi muuten tuokin jo aloitettu, vaan siinä esteenä kun on yksi ralli-Xsara -projekti, eikä nuo pitkittäiset tukivarret vielä monttua kaipaa, niin ainakin paremmin tuolla näkee kuin tallin hämärässä. A-tukivartta en edes haaveile irrottamatta muualta kuin montusta käsin, ehkä jo keulankin kanssa monttua käytetään...
Range Rover Classic -76 "ikuinen kakkoskäyttöautoprojekti"
Sekä puolenkymmentä Sitikkaa

Avatar
series3kalle
Viestit: 1487
Liittynyt: 09 Touko 2008, 10:29

Re: Range -76

Viesti Kirjoittaja series3kalle » 02 Syys 2017, 00:31

Siis sopiko oikeesti sinisen pussin kamat paikalleen ilman rälläkkää? :mrgreen:
Mulla työn alla olevassa serieksen kääntökuularempassa hyllyyn jostain menneisyydestä ajautuneet osat ei: railko bush ulkomitoiltaan väljä ja sen vastakappale olkatappi taas liian iso reikään... :twisted:
Osta kotimaista aina kun voit tai saat potkut.

Series 3 109 van -76 "Rubiina" käyttis
Series 3 88" -74 "Rufiina" työn alla
EX Series 1 discovery -90 200Tdi "Shapeshifter"

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Projektit / Projects”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa