Tiivisteen paloja sekä muuta kuonaa oli päätynyt turbiiniin. Kaverit sitten antoivat vinkkejä mitä kannattaa tehdä kun puhallin- ja lämppäriyhdistelmä on irroitettu. Rintapellin reikää suurentamaan. Jostain mystisestä syystä tuo ilman sisäänvirtausreikä on vain 2/3 siitä minkä lämppärin kotelon reikä.
Kuvassa näkyy tiivisteen painama jälki josta tilanteen voitte kuvitella siellä sohvalla jossa nyt makaatten.
Ja tuossa möllöttää se mistä puhkuu ja puhaltaa.
Irroitin lämppärin kennon. Tuossa mittoja.
Ja tilalle tilasin Mansemotorista Lada Samaran 2108 lämppärin kennon. Tuli Matkahuoltoon parissa päivässä. Kiitos heille! Samaran kenno siis tuo ylempi
Yläpään kiinnikepeltiä joutui väkivalloin availemaan tuosta sormien puoleisesta päästä jotta sai uitettua sen paikalleen. Takaisin kiinnitin (ex pistehitsin kohdalta) tuolla säälittävällä pop-niitillä. Pöydällä alapään kaksiosainen kiinnike jota joutui muokkaamaan.
Kuvasta selviää miten muokkasin
Ai oliko mitään hyötyä? No ilma virtaa hieman paremmin sisään ja kyllä tuonne hyttiin ehkä hieman enempi lämmintä tulee. En ole testannut paukkupakkasilla vielä. Murinat hävisi kun poistin ne roskat sieltä ropelista.
Tarra-neopreenilevyllä eristelin hieman ja tein uuden tiivisteen rintapellin väliin armaflexistä.
Siitä reiän avarruksesta en kehtaa kuvaa laittaa tänne kun se ei tullut niin nätti. Puukkosahalla surautin reiän. Siellä takana on se etukaiutin jota kannattaa varoa jos se nyt enää ehjä on teilläkään.
